Mitt morgonkaffe i nya kaffekoppen

Jag ska inte säga att det är en så speciellt ny mugg detta men det är en mugg som jag köpte för länge sedan men som jag haft i en låda tills nu. Jag köpte två koppar med fat på loppis och nu ska jag börja samla på fyra till så jag får sex sådana här kaffekoppar med fat totalt. Det är mycket retro känsla över dessa och de kommer från 70-talet. Älskar att det är turkos och gröna nyanser tillsammans. Det smakade extra gott att dricka sitt morgonkaffe från denna kopp skall ni veta :) Imorgon är det lucia och min söta V har äntligen bestämt sig för att han vill vara stjärngosse imorgon. Det är nog det finaste man kan vara för jag älskar stjärnor och guldstjärnor är extra fint. Turligt nog var längden perfekt på stjärngosse skjortan så det enda jag behöver göra ikväll är att stryka linnet men det gör jag sedan när båda barnen sover tror jag. Klä på detta skulle göras på dagis så den biten behöver jag inte tänka på imorgon :) Klockan 7 imorgon ska vi kolla Lucia på tv. 
 
Kommentera inlägget här: