Loppis igår och guldig detalj till utemöblerna

 
Igår var jag och grabbarna (A och V) på loppis efter förskolan. Jag hade lovat V att vi skulle gå dit just på tisdagen så han var förväntansfull och glad när jag sa att vi skulle åka dit. Vad roligt att han också gillar att gå på loppis lika mycket som jag :) Han gillar leksaksavdelningen och som tur hade de leksaker där. Vi fick leta runt först tills det var en dam som berättade för oss att leksakerna fanns i början av butiken. Puuhh när vi redan gått så långt in i butiken åt andra hållet som vi kunde med dubbelvagn och allt. Men då skall tilläggas att vi kom fram överallt då det var bra plats mellan grejorna och folk hade barnvagnar där överallt och rullatorer och rullstolar så det var verkligen en plats där alla kan ta sig fram. Bra där! Fler sådana ställen vore bra tack. Jag hittade en fin guldig detalj i form av fyra glasunderlägg till mina utemöbler för en tia och sedan roliga leksaker. Jag hoppas att kasettbandsspelaren fungerar. Det fanns inspelningsfunktion på den och också en mikrofon på sidan så det vore så roligt att kunna spela in när barnen sjunger. Kom på att jag inte har några kasettband alls så det måste jag fixa. Sedan så hittade jag pastelliga skallror. Lille A gillar ju egentligen mest V:s grejor som han inte få ta (små bilar och sådant) men ett tag kan han tycka att dessa är roliga (som han får ha) så de fick följa med hem. Sedan valde V plus plus pussel i pastell och en press till lera. Jag gillade mönstret på pyjamasen också. Den var välanvänd men en tia är den värd. 
Mia:

Fina detaljer och kul med loppis! Ha en trevlig kväll

Kommentera inlägget här: