Söt byrå, fin låt, Leila på Landet och Balkan Steak House

Byrå från Ellos 699 kr. 
 
Måste tipsa er om den här underbara byrån från Ellos i härligt vitt och fina mönster! Det är ett sängbord egentligen men jag skulle använda den som en liten byrå att förvara små saker i. Det finns en större version av denna också hos Ellos som är en "riktig" byrå. Sedan så måste jag tipsa er om en väldigt fin låt som Kygo har gjort en remix på och det är Ed sherrans låt I see fire. Det är en helt underbart bra låt!
 
 
Lovely låt!
 
Idag har det regnat mest hela dagen och det regnar mycket också så det har blivit en innedag förutom en tur till affären. Ikväll blir det någon god hämtmat, mums så gott det ska bli! :) Det blir mat från Balkan Steak House, en Serbisk restaurang och jag kommer äta en sallad med tomat, gurka, lök och vinegrätt som förrätt och sen en rätt som heter Culbastija som är kolgrillad karre med tzatsiki och pommes. Gott gott :)
 
Idag kikar jag även på Leila på Landet. Kommer ni ihåg den serien som gick på tv för flera år sedan. Jag är inne på del nummer 2 och delarna finns gratis att titta på på TV 4 play. Man blir sugen på lax, sill och gravlaxsås när man ser programmet! (del 2). 
 
 
 
 
JENNYH - Mammablogg:

men vilken söt byrå :)

Cissi:

Å vilken söt byrå!

Kommentera inlägget här: