Vårdrömmar i aprikos

 
 Topp Casa 3/4
Topp från Haléns.se
Nagellack från Isadora
Parfym från Ellos.se
 
Det var länge länge sedan jag gjorde ett Parfym+klädstil inlägg men här kommer ett! Jag har en förkärlek till aprikosa och persikofärgade nyanser och jag hittade en fin aprikos/persiko färgad enkel vardagstopp hos Haléns.se och Isadoras nya vårnyans Posh peach som jag tycker är superfin! Jag skulle matcha detta tillsammans med doften Daisy Eau so fresh från Marc Jacobs. Blommigt och vårigt i en fin kulör!
 
 
 
Kategori:
Life of Johanna:

Tack så mycket!

Aprikos är en härlig färg

Pauline, mamma till två små:

Tack för kommentar inne hos mig =)

Vi har köpt sängen av en kompis och det är en gammal säng ifrån IKEA som tyvärr inte finns kvar längre..

Christin:

Life of Johanna: Ja den är fin den färgen :)
Pauline: Jag ska kika på Blocket sen när det är dax :) Om jag har tur kanske jag hittar någon liknande :)

JENNYH - Mammablogg:

Söt tröja!

Mia:

Å va fina! Persikofärg är snyggt! Kram

Kommentera inlägget här: