Glossybox

Hej måndag! Den här vecka ska min första Glossybox låda komma och jag ser verkligen fram emot att få öppna den. Det är så roligt och spännande när man inte vet vad det är i men hoppas på att det är bra produkter däri. Jag prenumererade på boxen förrut för länge sedan och då var det variation på produkterna men nu om man tittar på deras hemsida och ser vad de får nuförtiden i boxarna så tycker jag att det är mycket mycket bättre och finare saker som plockas ner än när jag prenumererade förrut. Ska bli kul och jag visar varje box här på bloggen så får ni se vad jag fick. 
 
Ha en fin måndag på er!
 
rememberthiis.blogg.se:

Spännande :D längtar också tills min kommer

Christin:

SV: Jag fick ett sms där det stod att den skulle levereras denna vecka :D Du får gärna blogga om din box sen så kan vi jämföra vad vi fick :)

Kommentera inlägget här: