Vitt och lantligt tillsammans med ljuslila

Filt och ljuslykta från H&M home
 
Jag har länge funderat på vilka färger jag vill ha i sovrummet till våren och sommaren och nu har jag efter lite inspiration från inredningstidningar kommit på det. Det ska bli ljuslila och vitt! Har ju lantligt och vitt tema därinne sedan innan men sen så ska det tillkomma detaljer i ljuslila :) Kommer bli fint! Jag ska försöka hitta en vit ljusbricka att ha på sovrumsbordet och så ska jag ställa den här ljuslyktan från H&M på som man kan ha värmeljus i men tanken är att där ska få vara en liten tygblomma istället eller en riktig när man har sådana hemma. Jag beställde pläden också som ser väldigt mysig ut och har ljuslila dekorationer på sig. Sedan måste jag byta ut kuddfodralen till ljuslila också men måste bara hitta de "perfekta" kuddfodralen också först. Kanske Rusta har kuddfodral?
 
 
Kommentera inlägget här: