Nya skönhetsprodukter från Lindex

Body lotion från Lindex.com
Lindex har ju lanserat massor med egna och nya skönhetsprodukter i sitt sortiment. Jag fick två olika doftprover av mamma igår som hör till den "rosa" och "gröna" serien. Jag fick små tuber med body lotion och duschcreme. Den med rosa tryck heter Enrich & Excite och den med grönt tryck Revive & Refresh och jag älskar den lite blommiga men ändå goda doften från den rosa serien. Jag kan inte riktigt bestämma mig för vilken av serien som doftar godast men måste nog i alla fall säga den gröna som doftar melon och gurka :)
Från Lindex.com. Denna ska dofta fruktigt av citrustoner men jag tycker den doftar melon och gurka :)
 
 
 
Cissi:

Melon och gurka lät ju riktigt fräscht! Kanske ska ta och testa dem

MATILDA ROSQVIST:

Vad nice, det kanske man får testa! :)

Kommentera inlägget här: