Colours

 
Titta så fina färger och vad många burkar jag fick i en av de fyndlådor från Panduro hobby sist jag beställde därifrån. Nu har jag massor med färg och det går åt här hemma. 
Nu har jag kommit på vad Ville ska ha för kläder imorgon på dagis då det är halloween firande där. Han ska få ha tiger-randiga byxor och en tröja med tiger tryck :) och så ska han ha sin napp med pumpa med sig. Har hört att någon kanske skulle vara katt också. Det är inte tillåtet för barnen att ha mask på sig så det är ju bra det då sådant kan få både barn och vuxna att hoppa högt.  
 
Godnatt på er!
 
Johanna:

Jag målade just om en byrå med hobbylack från Panduro och det blev jättefint! Blev tre lager (och ett med vit grunding först). Hoppas bara på att färgen håller en stund och inte skavs av fort. Alltid kul att ha färger hemma för spontant pyssel :)

Mia:

Vad bra att det är snälla utklädnader. Du får visa bild sen!

Kommentera inlägget här: