Glitter in min adventslåda och änglaspel

I år blir det massor med glitter i min adventslåda då jag köpte glitterljus i silver från H&M. Jag älskar när det glittrar och det gör verkligen de här ljusen, på ett väldigt fint sätt. Jag valde grön mossa till som gör sig så fint ihop med silver och sen så fick dekorationen bli kottar målade med vit färg på toppen. Naturligt och fint. Pepparkakshuset i keramik har redan kommit fram i fönstret och så köpte jag ett klassiskt änglaspel i år som Ville redan älskar att titta på och som jag tycker hör julen till. Jag hade ett sedan tidigare men det saknas delar hit och dit så nu tyckte jag det var dags att få ett komplett änglasspel till denna julen. Jag passade också på att beställa Villes julklappar på Toys r us nu när det är black fridag och de har 25% på varje vara i hela sitt sortiment. Så himla bra! Jag sparade massor på den dealen.
 
Ha en mysig fredagskväll!
 
 
 
 
 
 
Hanna:

Vilken fin adventsstake. :) Måste ut och plocka kottar och vitmåla lite. ^^

Mia:

Va fint!

Kommentera inlägget här: