Plaskdamm beställd

Plaskdamm från Jollyroom.se
 
Jag beställde den här poolen från Jollyroom och jag hoppas på att jag får beställningen imorgon. Jollyroom brukar ju vara extra snabba med leveranser men kanske lite väl snabbt om den redan kommer imorgon då man beställde nyss. Om den kommer så kommer vi spendera förmiddagen i trädgårn med Ville plaskandes i denna fina pool. Jag valde mellan denna som bara rymmer 25 liter eller en pool som var formad som en racerbil som rymde 45 liter men just denna poolen var från 0 år så den känns bättre och säkrare när den andra poolen var från 3 år och det är han ju inte ännu då han inte ens fyllt 2 år. Den här poolen har ett soltak också och en rolig fågel. Jag kanske t.om kan pumpa upp den med en sån där handpump. Ska kolla Claes Olsson imorgon om de har någon sådan i sitt sortiment.
milina.blogg.se:

Behövs verkligen nu när det är såhär varmt!

Kommentera inlägget här: