Passionsfrukts och persika kvarg

Igår hittade jag en burk med Lindals passionsfrukt och persika kvarg i en hemköps butik. En vän till mig berättade att det fanns en kvarg med mango smak från samma märke, eller var det denna som du menade M? Jag tycker att den här låter jättegod. Jag har tidigare smakat jordgubb och vanilj varianten och den med hallon och den med jordgubb var god men jag gillade inte riktigt den med hallon. Jag får berätta vad jag tyckte om denna sen.

Nu blir det en tur till en lekpark med lille vildingen här hemma :)

Godkväll på er i stugorna!
Mia:

hmmm... finns fler smaker än jag kunde ana. Låter gott med Persika, vad är kcal på den?

Christin:

Den stora utav denna är ännu godare, den har fruktbitar i sig och lite mindre ströv i konsistensen :-)

Kommentera inlägget här: