En måndagsmorgon och Grr på tröjan

Nu vet jag vad meteorologerna menar med kyleffekt, hua vad kallt ute det blåser idag! Det blev både overall och åkpåse till Ville idag och så hittade jag en polokrage att ha som halsduk. Tur han har en stor sufflett på vagnen. Jag har åkt tåg idag och jippii vad glad jag känner mig som lyckades ta mig på det gamla tåget med trappor på helt själv! Nu vet jag att jag klarar det ensam om det som idag skulle behövas när man inte ser en kotte på perrongen, jo en stod bredvid men sprang in på tåget när han såg vagnen... man är inte bortskämd med att någon frågar om man vill ha hjälp när nan kommer med vagn. Fast jag har ofta fått hjälp när jag behövt ta rulltrappan upp då hissen varit trasig och det tycker jag är himla läskigt att klara av själv med min vagn.
Ha en bra dag på er! 
Den här söta leopard tröjan hittade jag på Cubus rea för 49 kr, lyckligt nog :) visst är den fin? 
ullie:

jätte fin tröja .. ja men guuuuud så kallt det är !!! Hoppas du överlever i snön och stormen kram

Kommentera inlägget här: