Mamma mugg och fluffliga kuddar

Jag hittade en "mamma-mugg" i en grön nyans på min senaste loppisrunda. Den kostade endast 5 kronor och kommer från Village (tror de lagt ner sina butiker nu?). Jag brukade alltid köpa te från Village när den butiken fanns på Kungsgatan. Sitter här med en kopp kaffe med röd mjölk nu. De fluffiga och mjuka vita kuddarna i bakgrunden har Ville varit med och valt. Killarna är just nu ute och leker och jag sitter inne och har plockat iordning lite och och plockat fram Villes gamla vinterjacka som ska säljas samt ett par gummistövlar med gosigt foder i som även de är för små och ska säljas. Det behövs mycket till hans vintergarderob denna hösten och vintern. Hittade dock ett par byxor som är för 2 år med prislappen kvar och foder i som jag köpte för cirka ett år sedan när de reade ut kläder. De ser dock gigantiska ut för att vara en storlek 92 :( Ha en trevlig lördag på er alla!
 
Kommentera inlägget här: