Maileg kaniner och möss

Ville har börjat samla på Maileg kaniner och möss (läs: jag, hihi). Jag har en förkärlek till dessa för att de är så himla söta och att det finns så söta kläder att köpa till. Den lille babykaninen på bilden som jag köpte till Ville hade redan en blå kofta samt randiga byxor när den köptes och den är bara såå söt. Musen hittade jag på loppis (!), ja man kunde tydligen hitta dessa nya leksaker även där och den köptes för en femma! :) Jag ska hitta någon stor fin kanin till Ville som har fina kläder på sig, får se vilken det blir härnäst till Maileg samlingen. Jag ska visa er den tavla som pryder Villes lilla rum också.
 
Ha en fin lill-lördag på er alla!
 
Amanda:

SÅ söta!

Emelie:

Håller med dig, älskar Maileg! Filippa har "bamsen" och en kanin. Lär bli något till lillasyster snart också:).

Kram Emelie

Fredrika:

De är sååå söta!! Och skulle också kunna samla på dem:)
Hoppas du får en toppenpåsk:)
Kram fredrik

Kommentera inlägget här: