Höstlik och härlig promenix

Muums! Någon som vet vad det röda och gröna är på bilden längst upp till höger? Det röda smakade jättegott och påminde om kål. Det gröna var gott det med. Ingefära är supergott att blanda avokadon med.
 

Igår tog vi en promenad vid lunchtid och fast det inte är så många hösttecken ute ännu så fångade jag några på mina bilder. Jag hittade ett rött lönnlöv som hade en jättefin röd färg och sen ett till litet rött blad och en backa med björkar och gula blad. Hösten är en fin årstid! Sen är det bara ett stort plus när det blir lite kallare ute då man går längre promenader för då får man dricka något varmt sen när man kommer hem :) Jag köpte med mig en supergod sushi på vägen hem! Dit ska jag gå någon mer gång denna vecka! De gjorde sushin medan man stod där och väntade och den smakade såå mumsigt! Jag köpte en vegetarisk variant eftersom jag fått för mig att jag inte vägar äta rå laxsushi längre men det har jag ju gjort förrut och klarat mig så det ska ju inte vara någon fara egentligen. Jag tror det blir laxsushi nästa gång för det är ju så gottis!
 
Tess:

Ser ut att ha varit en riktigt härlig dag! :) Kram

Kommentera inlägget här: