Beställa hem en fruktpåse

 
Den här veckan beställde jag hem en matkasse från Coop online och med i beställningen så fick jag låda ovanför fylld med massor av hygienprodukter. Det var ett tack från deras sida för att jag handlat där mycket på senaste tiden. Eller egentligen har jag bara handlat där två gånger sen V kom men jag var flitigare förrut med att beställa hem sånna här matkassar. Jag gillar deras matkasse för att man inte behöver något abonnemang för att handla där för jag vill inte bli någon prenumerant på sådana här kassar utan vill kunna handla när det känns bäst för en själv. Så himla snällt att få produkterna ovan! Nappflaskan ska Ville dricka b.la smoothie ur vilken ska provas imorgon! Imorgon kanske det blir en tur till öppna förskolan eller på babyrytmik, vi får se!
 
Ja just det jag glömde skriva om själva fruktpåsen.... ! Med i beställningen med matkassen så beställde jag även en fruktpåse och nu är hemmet fullt med frukt! Jag har två fruktskålar för att kunna förvara allt. Jag tror bestämt att det för bli en fruktsallad sen av den frukt som blir över vid veckans slut.
 
Linda-Mamma till Alfred:

Åh har Coop med matkassar, jag har testat Ica där man inte behöver ta abonnemang,funderar på att köra en sväng igen! Sååå tråkigt att handla jue!
Jaa kan verkligen rekommendera den grytan!Så jäkla god!!

Cissi:

Men vad smart! Är så trist att handla ;)

Mia:

Vad heter typsnittet som du skriver med på din blogg? Jag tycker det ser jätte snyggt ut. Kram

Mia:

Jag hade velat ha GI-boxen som finns, men den levereras inte till min kommun :(

Kommentera inlägget här: