Vindsnurra med nalle puh

Jag läste nyss uppdateringen på Aftonbladet att de uppgraderat sina stormvarningar till en klass 3 varning inför stormen Judas som ska svepa in över Sverige. I Stockholms län är det än så länge bara en klass 1 varning. I början av förra veckan var V och jag ute i trädgården och krattade löv och V satte upp en vindsnurra i en av krukorna ute som står kvar. Det var för kallt i marken så tur att krukan fanns kvar med jord i från min gamla hortensia så att han kunde stoppa ned vindsnurran i den jorden. Han tyckte den var jätteskojig och jag anar att den kommer att snurra rejält framåt kvällningen. En mycket rolig grej var det som vi hittade hos BR leksaker förut.

Ikväll ska jag göra pannkakor som vi alla i familjen ska äta till middag! :D MUMS!
Cissi:

Vilken söt! Emma hade en vindsnurra med ett litet vinbär hon var liten, mycket uppskattat ;) verkar som stormen kom av sig här iaf... Blåser knappt ens längre..

Kommentera inlägget här: