En sån här vill jag ha

Jag säger bara åh! En sån här fin popcornsmaskin vill jag ha. Den ser ut som en riktig biopopcornsmaskin men i ett mindre format som skulle passa jättefint att ha på en speciell plats i köket. De kommer i olika färger också och finns b.la i rosa. Vill ha! Jag såg annonsen om den i gårdagens metro. Vi brukar poppa popcorn varje helg och då micropopcorn så popcorn är verkligen favoritsnackset nummer ett här hemma.
Den rosa heter Little bambino pink och är redan helt slutsåld på deras hemsida och nästa leverans kommer den 10/12 och då skickas alla maskiner till folk som beställt julklappar, det kallar jag populär maskin!  
 
Camilla:

Hihi, ja den var ju jätteläcker!! :D Hade jag haft ett större kök hade jag gärna haft en sån där ståendes hemma :)

Kommentera inlägget här: