Det blev canneloni istället

En av mäträtterna i Coops matkasse som vi beställde den här veckan är sej med potatismos som jag också tänkte tillaga idag men det får bli senare i veckan för idag blir det canneloni! Det är pastarullar med gott i och tomatsås över. Jag kan lägga upp receptet om någon vill? Man strör mozzarella över precis innan de ska in i ugnen och precis i detta nu står de och tillagas. Kan lägga upp en bild på slutresultatet här sedan.

Vi ses!
Update: slutresultatet:
Canneloni
 
 
Mamma till Cazandra:

SV: Hon är en riktigt liten sötnos och hennes namn är så fint :) uppfödaren har flera såna kaninungar till salu och jag rekomenderar verkligen dom om man är ute efter en mysig, tam och helt underbar kanin :) Jag/vi är super nöjda :)

Pernilla:

Tack så mycket :)

Jeanette:

Åh det lät ju jättegott!

Ja, lite svårt med just maten och jag är glad att vi tog med hemifrån för just burkmat fanns inte. Ersättning och blöjor fanns samma som hemma så det struntar vi nog i nästa gång.

kram kram

Kommentera inlägget här: