Två vårmössor och en övergångsmössa och så en scones fika

 
Jag gick på mössjakt igår på stan och kom hem med tre (!) mössor. Ja det blev två vårmössor och en övergångsmössa som Ville ska börja använda bums (den är mindre varm än den tjocka som han haft nu på vintern hittills). Alla mössor kommer från Polarn och Pyret och de kommer från deras nya vårkollektion med mössor. Det var meningen att jag bara skulle behålla en av de tunnare mössorna men jag kunde inte bestämma mig så han får båda två.
Igår blev det också en mamma-ensam fika i farten på Waynes coffee inne i stan eftersom pappan i familjen tog hand om lillen när jag skulle på ärenden :) Se härligt god bifogad bild :)

Ville fick sova ute en halvtimma idag efter att vi kommit hem och då passade jag på att dammsuga och torka golv här hemma så nu är vi kvitt gruset för en stund igen :)
 
 
 
Mamma till Amelia Alfons Malva Vilde:

Den där kaffen ser riktigt god ut:)!

Amanda:

Vilken härlig dag du verkar ha haft! Mössorna var jättesöta och latten ser underbar ut!:-)

Kommentera inlägget här: