Mjuk dyna till vagnen och lite äventyr

De översta är från 4p.se och den nedersta finns hos cdon.se
 
Idag har lille V och jag varit på bebis-loppis (de stängde klockan 15 igår så då hann vi inte dit)! det var superroligt men jag hittade inget där inne. De hade massor med leksaker och kläder men hittade inget fint idag. Man kan inte hitta skojiga saker varje gång man är på loppis. Dessutom så förlorar en loppis charmen när leksakerna kostade lika mycket som de gör i affären. Då är det ju lika bra att köpa en ny och hel leksak. Leksaken som vi var intresserade av var jättesmutsig och sliten och kostade ändå 120 kronor. Vi åkte vidare hemåt och väl hemma har vi suttit utomhus på gräsmattan och V har utforskat gräset och fyrklöver och kollat när jag planterat en mini ros i en kruka. Rosa och fin är den! :)
Jag planerar att köpa en vagnsdyna till vagnen för att det ska bli mjukt och gosigt att åka i den då det inte finns någon dyna där nu och det känns obekvämt. När han hade liggdelen så var ju vagnen mer bekväm och det tänkte jag att den också ska få vara även nu i sittdelen! Jag väljer mellan tre olika varianter och utföranden. Det är Elodie details dyna rockability dot (den med vita prickar) och två olika varianter från Add Baby som lockar mest. Den ena är blå och den andra är svart men undrar vilken jag ska välja. Jag lutar som mest åt att beställa hem den blå med stjärnor på. 
Vilken tycker ni mest om och har ni någon erfarenhet av vagnsdynor? Vilken som är bra och så?
 
 
 
 
Lisa:

Så fin den blåa var :)

Caroline:

Gillar den svarta med prickarna skarpt! HAde gärna fått pryda min vagn =)

Kommentera inlägget här: