Second hand för bebisar

Vi var till en affär som bara sålde second hand grejor och kläder till bebisar för en tid sedan. Det var hur roligt som helst att gå omkring i den affären och jag tror att vi var där i två timmar ungefär och kollade efter saker till Ville. Först var Ville vaken i sin vagn och jag passade på att visa honom olika leksaker och när jag visade råttan som sitter i sin bil på bilden så blev han alldeles till sig och ville komma upp från vagnen så det fick bli just den som följde med hem. Eftersom den bara kostade 15 kr så fick det även bli fler grejor som ni kan se på bilden. Nalle puh skjortan blir det invigning av imorgon. De mjuka klossarna har han lekt med igår (de var superroliga tyckte han) och vantarna hade han på sig igår när vi promenerade. Tossorna var tyvärr för små annars var de jättefina.
 
Nu håller jag på att hungra ihjäl då jag köpt en djupfryst fiskgratäng som skulle vara inne i ugnen i hela en timma (!). Aldrig jag köper en sån någon mer gång. Så nu måste vi sitta och vänta på den att den ska bli klar innan vi kan bege oss ut i solskenet. Det ska bli så mysigt att ge sig ut idag för det är ju plusgrader och sol som bonus. Igår tvättade jag Villes vagn och gjorde rent påsen under vagnen och hjulen så det känns bra att Villes "bil" ser ren och fin ut i solskenet ;)
 
 
 
✫ Fru Eriksson:

Skojsigt med babysecondhand :)
/Kram från mig i solen!

Mia ☆:

Vilken kul affär! Söta saker =)

Cissi - mamma till 2 prinsessor:

Vilka söta saker! Och skönt när man kan köpa begagnat till de små liven, de växer ju ur/tröttnar så snabbt ;)

Kommentera inlägget här: