Kinarestaurang och vaniljglass med chokladsås

 
Igår var vi på Kinarestaurang och åt tre små rätter med ris och sen efterrätt bestående av vaniljglass med chokladsås. Vi hade barnvakt och det kändes ovant att lille V inte var med dit. Jag har varit jättesugen på kinamat länge nu och speciellt friterade räkor och fläskfilé. Idag ska vi kika lite på mellandagsrean men jag har redan fyndat lite på den då jag hittat en väska på nätet som var superfin och verkligen ett fynd! Visar sen när jag får den hem. Dagens tips får bli att många webshopar verkligen rear ut sina varor just nu och då t.ex Asos och smartgirl där jag hittade mina fynd. 
Ha en bra söndag! 
ullie:

hur gott är det inte me kina mat .. mums o barnfritt är konstigt i fall man får gå :D

Ha ett gott slut o gott nytt kram

Karin:

Gud vad gott. Så smaskigt med sådan där "svenne-Kinamat" ibland:)

coffeeandcupcake.blogg.se:

Fy så gott de ser ut :)

Kommentera inlägget här: