H&M shopping

 
Jag hittade mycket fint till Ville på H&M häromdagen. Han fick en pyjamas med stjärnor på i marinblått som är lite John Blund inspirerad. Med pyjamasen fanns en snuttefilt i samma mönster med nalle på. Den kostade 75 kronor på rea och sen så hittade jag ett par mjukis byxor/shorts för endast 10 kronor. Jag fyllde också på hans lilla klädförråd med ett vitt linne och ett par moccasiner med musse pigg som jag bloggat om tidigare. Det är så många kläder som ska tas bort från hans garderob nu så det behövs verkligen fyllas på med en hel del. Jag tänkte ta tag i hans garderobsprojekt nu till helgen (imorgon). För allt är i en enda röra varvat med kläder som han inte kan ha. Det ska bli jättefint och ordnat därinne är tanken :) Igår var vi på babyrytmik och det var som alltid väldigt skojigt. Efteråt blev det fika för mammorna och ännu mer lek :) Vi ska strax iväg och köpa mat till lillen och mat till oss vuxna :) Det är en mycket glad kille som pratar glatt med mig nu när jag sitter och bloggar lite :) I handen har han en skallra från Sophie the giraffe som han älskar! Visar sen. Hej då så länge! P.S jag hittade också något fint till mig på samma gång på H&M men det visar jag senare här på bloggen (obs kan ses lite på bilden dock).
Den är inte i svart utan marinblått pyjamasen :)
 


 
 
Kommentera inlägget här: