Ett till second hand fynd

Jag hittade det här skärpet i skinn från Fornarina förra gången jag var på second hand. Jag provade det idag och det passade perfekt! :) Det står Fornarina på det med strasstenar över skärpet. Inte illa att hitta på loppis för 15 kr tycker jag. Idag blir det en tur till till samma ställe för att se om där finns fler fynd. Sen den här veckan måste jag fylla på Villes klädesförråd då jag endast har ett par byxor i hans storlek 74 och alla pyjamasar är för små. Jag har express städat här hemma nu på morgonen medan Ville sovit och jag kom på mig själv med att titta på klockan och konstatera att den bara var halv nio när jag var klar. Man går upp så tidigt när man har små barn. I bakgrunden kan ni se hans lekmatta från Ikea och en musik-tv samt mjuka klossar :D
 
Kommentera inlägget här: