En dag i city och härlig helgfrukost

Jackan jag köpte igår från KappAhl som jag tycker fått in mycket snyggt i sitt sortiment den senaste tiden och dessutom har de de bästa babykläderna i och med deras fina Newbie serie.
 
Igår var jag sambon och bebis inne i city och kollade på jacka till både sambon och till mig. Jag hittade min jacka inne på KappAhl och hade redan innan spanat in jackan på nätet innan. Som tur var hade de 200 kr rabatt på jackan och istället för 899 kr kostade den 699 kronor så nu får jag pengar över till annat skoj :) Jag hade mina kriterier färdiga när det gällde jack-inköpet. Den skulle vara extra varm och lång och det stämde bra överens med den här jackan. Och så snygg såklart men det tycker jag allt att den är ;) Blir bra nu när man ska gå långa promenader i kylan med att ha en längre jacka som värmer bättre. I lördags bakade jag scones och bebis kollade på mig väldigt intresserat när jag bakade :) Han kommer få vara med mig när jag bakar sen framöver och det ska bli jättekuligt.
Nu: Promenad strax
Sen: Skriva i bebis första året bok!

Just det: det jag köpte på Kicks förut i veckan var två nya nagellack och en nagelfil till bebis.

Må så gott alla!
Johanna-modemamma:

Super fin jacka!
Kram

Sofie- med bebis i magen:

Jättefin jacka :D

Jessica:

Mums med scones!

Jennie & FrökenFlis:

jag är också ute efter vinterjacka och den DÄR var ju precis vad jag är ute efter, tack för tipset den ska jag spana in! :D

Jeanette:

Åh så gott med scones! Jättelängesen jag åt det..

Sofie- med bebis i magen:

Hoppas du får en bra dag :)

Kommentera inlägget här: