Lördagstestning: Ellas kitchen smoothie


Jag testade Ellas kitchen smoothie igår lördag med smak av b.la jordgubb. Jag ger den fyra av fem möjliga poäng för att den var så mumsig! Passar perfekt att ha i väskan och att ta fram då man vill ha lite extra energi och något gott att mumsa på för en liten stund i alla fall. Jag skriver en liten stund för att den tar slut väldans snabbt men så är den ju till barn också. Dock borde de tillverkas i en liten större variant också till oss vuxna, hihi. Mumsig var den i alla fall! Teerna på bilden har jag inte provat men de ser ut att vara supergoda och smidiga då de är i påsform. Kan tänka att de kommer att gå åt under sommarens soliga och varma dagar. Man får se till att ladda upp frysen med is bara. Nu ska jag sätta mig i solen ett tag och sola! Spana in vad Mia och Anna har testat.
Kommentera inlägget här: