Kylväska till picnic och leggings hos H&M

Hej på er! Jag blev så glad när jag såg att H&M hade fått in mamma-piratleggings i sitt sortiment nyss i både färgerna svart och vitt. Jag har ett par i svart redan och skrev till H&M och bad de om att ta in dem i sortimentet i webshopen men så tar de sluut, buuuähh. Mamma leggings är det bekvämaste och skönaste mamma plagget man kan ha just nu för mig. Mamma jeansen stramar och känns för små nu när magen är så stor. Hoppas på att de får påfyllning denna vecka (ska kika in varje dag). Vore fint med ett par vita till midsommar och ett extra par att fylla på garderoben med.

Idag ska jag äta lunch hemma hos en vän som jag ska va mammaledig med samtidigt. Det ska bli supertrevligt! :D
Kylväskan ovan från H&M vore perfekt att ha med sig till stranden i sommar eller på picnic i skuggan/solen (helst då solen). Nu ska jag ta och göra mig iordning.

Må så gott!
lisa:

Hej, nej den kursen har jag inte provat. Ja det var en härftig uplevelse att få se bebis i 3D, fast den lille var envis först och var inte så samarbetsvillig ;)



ska ni prova 3D?



Kram

Kommentera inlägget här: