Rosigt loppisfynd

Jag fyndade den här kaffekoppen på Myrornas för några veckor sen som jag har glömt att visa er. Jag har föresten fått ett nytt minneskort med hela 4 GB och köpt nya batterier till kameran så nu blir det bildkavalkad på bloggen framöver :) Koppen kostade 15 kronor och det fanns en till med fat också men jag gillar att ha udda koppar också som man kan ta fram att ha till morgonkaffet utomhus nu på sommaren.
Gillar att det är rosor inuti kaffekoppen också!
Idag så hittade jag en skötväska hos Babyproffsen från Brio med många fack och medföljande skötbädd inuti. Jag valde en helsvart då jag inte vet vilken färg vagnen kommer att ha ännu och för att svart alltid är snyggt på väskor. Inuti är det vitt nylonfoder och bädden är också vit, allt för att man ska kunna hitta alla saker man behöver snabbt snabbt :)
 
Sandra- med pojke i magen:

Vilken fantastisk kopp!

SV
När har du bf?
Ja TENS är de bästa! Jag har hyrt min från vårdcentralen.. 100 kr / månad.. Super! istället för att köpa en ny dyr...

Frida - mamma till Filippa:

Supersöt!

Åh, vad roligt med en liten! Vår tjej är tio dagar gammal :-) När är det beräknat?

Liw:

Tack för besöket :) Grattis till graviditeten, tyvärr blir man inte speciellt piggare heller hehe... Skönt att ha fixat det mestabtill bebis nu så man bara kan lata sig :)

Anna:

Jättesöt kopp...Älskar att gå på loppisar=)
Har inga barn men jag älskar att titta på barnvagnar =)

Kommentera inlägget här: