Born Lippy från The Body Shop


Jag är ju medlem i The Body Shop kundklubb och varje gång när man fyller år får man ett presentkort att handla för i butiken till ett värde av 100 kr. Jag valde att köpa två stycken vårdande läppglans/balm i smakerna passionsfrukt (till vänster) och vattenmelon (till höger). jag förvarar de i nattduksbordet och smörjer läpparna innan jag ska sova så är de mjuka dagen efter. De här två både smakar och doftar Lovely och är jättebra!
Mia:

Vilka söta!

Annica:

Grattis i efterskott eftersom jag antar att du nyss fyllt år !!!

Malin:

Åh dom där luktar gott:)

Carro:

Härligt att höra att de är bra, har funderat på att köpa nån! De luktar ju så gott!

Emma Sandberg:

sv: jao det passa mig i perfekt ;) åh, vad kul?



Krami

Lisa:

Är med medlem :) älskar deras produkter och de doftar så gott!

MADDISENJ:

Vad roligt att få presentkort sådär när man fyller

elin:

åh älskar dem!

Jenlen:

Åh dom luktar ju så gott :)

Amanda:

Det låter som härliga dofter! =)

Julia:

Jaa visst ska det bli härligt med vår, känns som om den redan är på väg :-)



Hoppas du får en härlig söndag!



Kram Julia

Kommentera inlägget här: