Rosa marshmalllow choklad och snö ischoklad

Innan julafton så passade jag på att göra lite ischoklad och det blev tre olika varianter. En ljus choklad med rosa marshmallow och en med ljus choklad med kokos inuti och som garnering (tänkt som snöflingor) samt slutligen en tredje variant med ljus choklad och enbart kokos på som garnering. Ni kan ju tänka er att jag gillar ljus choklad :) Mumma. Jag hade fått jättefina formar i present som kom väl till användning när godiset skulle göras :)
Skumtomtar, fina formar och choklad. Formarna med jordgubbar på sparar jag till ett annat tillfälle. Jag gav bort flera stycken chokladpraliner i julklapp.
Kom just på att jag glömt bort ett gäng med praliner som finns i kylen så det blir nog en till kaffet sen.
 
Jouline♡:

Åh så gott! jag tog mig själv en pralin till kaffet här alldeles nyss :) Hade också glömt av att jag hade ett gäng i kylen.

Annika Soulcityguide:

Mums! De ser ju grymt goda ut :D
Kram

Cissi - mamma till Emma och smurfen:

Å vad goda de ser ut! Och vilka söta formar

Kommentera inlägget här: