Jollyroom paketet

Här ser ni vad Jollyroom paketet innehöll förutom spjälsängsskyddet från Pingu. En massa smått och gott blev det :D Jag köpte en speldosa från Kids concept pumpkin serie som jag tycker är en sån supersöt serie. Tidigare har jag lådan för nappar i den serien. Sen så blev det en liten förvaringsask från svenska Färg & Form och tvättlappar från Lillgården. Förvaringsasken/påsen ska jag ha på skötbordet och förvara småsaker i. Sen en filt diinglisar till vagnen och en nagelsax från NUK. Filten har samma mönster som den hakklapp som jag har sen tidigare. Nu har jag en massa bra att ha grejor hemma till bebis.


Jag gillar mönstret från Färg & Form med de vita molnen på. Det ska bli spännande att se vad det är för melodier som speldosan spelar. Jag hade tänkt att ha den över skötbordet egentligen men nu kommer den istället att hänga i bebis rum.
 
Idag är det fredag! Och Ikväll blir det taco-mys kväll! :D
Zarah - mamma till lilla O och Ludwig:

Jag älskar Färg&Form :)

Ellinor:

Å, speldosen & de andra sakerna i den serien är såå söta!
Kram Ellinor

Annas inspiration:

Det finns inget roligare än att handlia till en bebis :)

Många kramar

Jeanette:

Så mycket fint! Köpte också spjälskyddet från pingu. Har även ett påslakanset, mobil och babygym med pingu. Tycker de är så söta :)

Hanna:

Det är så roligt att handla till barn!

Lisa:

Så mycket fint :)
Trevlig helg!
Kram

Felicia:

tacokväll lät INTE fel!
puss

Kommentera inlägget här: