Pyssligt med ringblommor och havssalt



I söndags pysslade jag lite och fick användning av alla mina torkade ringblommor som legat på torkning länge nu. Det är viktigt att blommorna som man använder för att göra det här badsaltet verkligen är torra innan de används för annars blir det inget bra och det kommer inte dofta lika trevlig som man vill ;) Till det här badsaltet köpte jag en påse med havssalt som hälls i en behållare och sen blandar man ner blommorna och rör om. Sen ner i burken och låt innehållet stå i några veckor så att dofterna blandas med saltet. Nästa gång ska jag ge mig på ett badsalt med rosa rosor! :)

 
Jenlen:

Så härligt att göra eget! :) hoppas du haft en bra dag..

Amanda Jonsson:

Svar: tackar! :D härligt!

anna:

kul att pyssla! :)

Sandra - Piffad:

sv: tack tack! :)

Karin:

Åh så pyssligt

Ser jättefint ut!

mintekopp:

Vilket härligt tips!

Johanna:

Ja, jag kan se att du gillar rosa, tack för din kommentar och vilket bra pyssel tips :)

Maja:

vilken smart idé!

Sanna:

Härligt!

Louise - foto:

Jag har hur mycket badskum som helst hemma just nu, men ska nog testa att göra eget så fort det är slut. :D

Pernilla:

Vad fint =)

Viktoria:

Men oj är det så enkelt :O??



Hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på humor, stand up, muscicerande och andra rolighter :)

http://www.aglepta.blogspot.com

Maria:

Härlig blogg du har! :)

Martina:

vad fint det såg ut, roligt att pyssla!

Eleonore:

En sån kul idé, det kommer ju bli jättebra med rosa blommor med :D

Sofia:

SV: tack =)

Junitjej:

Tack för tipset!!

Johanna:

vilken fin burk :)

Alexandra - Pysselmaniker:

Jag har gjort sådant badsalt och upptäckte sedan en väldigt tråkig sak - man måste ju städa och skrubba badkaret efter sig! =(

+Edith:

Vilken gullig idé :)

Adara Magazine - vinn biljetter till Britney Spears!:

Tack för tipset!! :D

ISABELLE:

Kul grej!

Maddyz:

Tack för tipset! Fin blogg!

Louise-hästblogg:

Åh vilket supertips!! Taack! :)

fyllan:

det ska jag testa! :)

Kickan:

Tack, härligt tips. Ska testas!

Kommentera inlägget här: