Julmarknads-turnering


Här kommer hemlisen som jag berättade om igår på bloggen. med start den 17:e november så ger sig Christins shopping bloggen ut på en julmarknads-turnering med start den 17:e november! Först ut är gamla stans julmarknad. Jag kommer skriva om alla julmarknader som jag går på här på bloggen!

Älskar jul och julmarknader!
Susanne:

Visst är det härligt med jul och alla marknader, måste nog åka till Köpenhamn och Tivoli i år igen för där var så vackert :)



Kramen

Cissi:

Åh vad mysigt! Vilka ska du iväg på? jag skulle vilja åka till den i lübeck tror jag det är i Tyskland! Sen köpenhamn är ju alltid mysigt :)

Mia:

Får man hänga med?

Christine&Paris:

Vad mysigt! Jag ska också gå på julmarknad i december. Så himla fint :)

shopping and fashion:

Jag älskar julmarknader. Det är så mysig stämmning=)

Emma says style, love & rock and roll.:

åh underbart, ska bli kul att läsa :)

Anna:

Vad mysigt

Kommentera inlägget här: