Boat-trip

Jag har haft en liten blogg-paus och är nu åter på plats här på bloggen med lite bloggande :) Här kommer bilder från helgens 22 timmars kryssning på Östersjön. Det var väldigt mysigt och bra!

27 graders värme på soldäck i kombination med badande i bubbelpool, papaya-mango paraplydrink, härlig läsning, bastu och spa. 

Hytt med panoramafönster och härlig sol utanför på rummet.

Parfym-shopping. Till mig blev det Escadas nya sommardoft Taj Sunset :)

En lovely boat-trip blev det!

 
W W W . M I A S F A S H I O N . B L O G G . S E:

ååh, shit vad härligt att åka båt :D



SV: tack! ja, jag har börjat känna mig så färgglad på senaste tiden! :D

nagellacket är från isadora och jag köpte det för ca 2 år sen men jag vet att de har en ny kollektion med näästan samma gula färg, dock lite ljusare :)



kram

Christine:

Ja fast just nu känns våren avlägsen. Vi har verkligen trist väder i Malmö idag :(

Anna:

Vad gott de såg ut. Den parfymen är ljuvlig.

Victoria:

Vad härligt! :D

Humle:

Så härligt :D

sara:

mysiga bilder :)

Clara:

åh vad mysigt ! Fint väder också !

Louise:

Mysigt!

Mari:

Mysigt :)

emelie:

nya escada parfymen ska jag köpa på taxfreen i kypros. mums.

yasmine modell mamma och fru:

åh vad skoj är det birka du åkte med?

allt bra annars?

vore gulligt om du kunde rösta på min lilla sons bild i en tävling här kraaam

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=41529

Sanna:

härligt!

Linda:

Vilken båt var det? :)

Eleonore:

Gud då härligt det ser ut att vara, vilken båt åker ni med? :)

Felicia:

den drinken och utsikten så ginte helt fel ut må jag säga,. härligt!!! :D



PUSS

Mamma till William:

Mums vad drinken ser god ut...Vill med ha den nya parfymen :)

Linnea:

Vad härligt! :)

Robin:

På tal om sol, nu ska jag ut och solbada lite ^^ ha det!

inga:

va härligt de ser ut! ;)

Ida:

Ser ju riktigt härligt ut :) speciellt bilden högst upp med sol och en härlig dricka :)

Maja:

Ser inte helt fel ut:)

LORISSA LOVEBOMB:

shit vad du gör mig avundsjuk :)

emelia:

åh vad härligt, ser jätte mysigt ut!! vart åkte du? :)



maya:

ärligt, det såg inte alls fel ut

Junitjej:

Ha en trevlig resa!!

Kommentera inlägget här: