Sephora shopping



Det var superbra att Sephora fanns i Prag! :D Sephora är verkligen min favoritbutik nummer ett och det är så tråkigt att de inte har någon butik i Sverige men det blir desto roligare när man åker utomlands och kan besöka butiken då istället då de finns i många städer runtom i Europa. Jag gillar Sephoras egna märke mest och det blev förstås ett besök på direkten till body butter och duschkräms hyllan :)


Jag hittade ett fint nagellack också från Sephora kollektionen som gick i rosa-orange med metallic skimmer.

Citronmaräng, kokos, svartvinbär, mint, passionsfrukt och många fler dofter!

När man shoppade tre produkter från Sephoras egna märke fick man 30 % rabatt och när man shoppade fyra fick man 40 % rabatt osv. vilket var bra då jag siktat in mig på att shoppa just produkter från deras egna märke redan innan mitt besök. I shoppingkorgen hamnade: en body butter med doft av citronmaräng, en duschkräm med mintdoft samt nagellacket. I love Sephora!
Jenlen:

Älskar också sephora! Har aldrig vart i Prag föresten,hur är den stan?

Anonym:

va kul! :)



tack så mkt!!

Christin:

Jenlen: Prag är en jättemysig stad med många sevärheter men det bästa är att man kan gå omkring i tex gamla stan och hitta allt möjligt roligt att se på utan att det just behöver vara nån sevärdhet. Det är billigt att äta/fika och de har mängder av mysiga fik :)

Bettina:

Jag köpte 2 body butters med doft toffee/chocklad och parfym i samma doft !

Kommentera inlägget här: