Wanted: burk med prinsesstårta


Underbar burk från Lagerhaus

Jag säger bara Åh! Den här burken är söt som få! Jag har redan varit och kollat efter den i en Lagerhaus butik idag men inte hittat den. Jag frågade personalen men de sa att den inte kommit in till butik ännu och skulle komma som ytterligare en vårleverans med nya vårprodukter då de har totalt två olika vårleveranser med vårnyheter under den här perioden. I burken finns det fyra stycken ljus och innehållet är format som en prinsesstårta! :) Jag ska köpa en burk till mig och en till present så fort jag ser den i butik.

Hoppas att ni har en trevlig och mysig lördag! Jag ska ta och dammsuga här hemma nu tror jag men först blir det lite hemma-träning. Vi höres imorgon här på bloggen!

Anna:

Vilket bra presenttips...

Kommentera inlägget här: