Ny scarf i min samling


I helgen hittade jag en ny scarf till min samling. Jag fullkomligen älskar just de här mönster kombinationerna såsom på bilden och jag tycker att scarfen är lite marin-inspirerad. Den här scarfen och den jag bloggade förrut här på bloggen med hästarna på är mina scarf favoriter just nu och fler kommer det bli. Nu ska jag kolla lite på teve och dricka en kopp med rött te såhär lagom till att man ska sova. Det är bra med rött te då, då det inte är något koffein i rött te. Hoppas ni har en trevlig tisdagskväll!
Johanna:

Verkligen jättefin! Förstår att du gillar den :-)

Bella:

Superfin!! Förtår att du gillar den :)



Hoppas du haft en bra dag



Kramar Bella

Emmy:

Ja kabelstickat är verkligen fint, jag skulle vilja ha en i varje färg från Gant :)

Vilken härlig scarf! Jag gillar verkligen mönstret på den!

Kommentera inlägget här: