Macaroon lördagsfika



I helgen bjöd jag pojkvännen på macaroon-fika! :) Jag köpte fyra olika macarooner från butiken Bönor och blad och smakerna var jordgubb, lakrits, pistage och choklad. Jag måste säga att den med lakrits var godast och sen så är de så fina att titta på också. Jag hoppas verkligen att Lagerhaus börjar sälja sina Edith koppar snart igen i någon annan färgnyans. Jag frågade de förra våren och då sa de att de hade en ljusblå kopp på gång till maj men den dök ju aldrig upp och jag undrar varför. Jag såg att Åhléns har en ljuslila liknande kopp nu men den har ju inga fina gulddetaljer som Edith koppen har. Jag är jätterädd om mina koppar och jag har två rosa och två mörklila. Snart ska jag kika på Ullared! :)

 
Anna:

Jag har faktiskt inte smakat sånna kakor. Måste nog göra de=) Dom är ju himla söta att titta på.

Lisa:

Åh jag vill också ha sådana koppar =)

Anna:

Sv: De flesta burkarna jag har köpt kostar bara några kronor. Okej men de är fina...

Kommentera inlägget här: