Golden Wonder


Golden Wonder från Lush.

Jag passade på att köpa hem en badbomb från Lush innan julhelgen. Det fick bli en Golden Wonder från Lush. Badbomben var fomad som ett gudigt paket med vita juliga snören och när den släpptes i vattnet så blev vattnet först guldigt och sen blått och inuti fanns en liten rosa badbomb som överraskning. Me like! :)

Innan den hamnade i badvattnet.
ANNAWII ♥:

Åh vad härlig!

donnasandra:

Mmm härligt med sådana produkter. Gillar Lush! :-D

Anna:

Åh tänk om man hade ett badkar=)

Camilla:

Jag har länge velat testa något från Lush, men aldrig riktigt fastnat för något. Gick förbi butiken här i Linköping idag och de hade halva priset på allt julsortiment, kanske värt att prova?

Christin:

Camilla: Jag såg att de hade halva priset på webshopen också men då kostar frakten 70kr så det blir inget köp bara för det :( Prova ginger bread house om du gillar pepparkaksdoft eller så testar du en klassiker såsom I´ve been mangoed badoljan med mango, dock doftar den inte så mycket mango men jag kommer ihåg att den var bra.

Christin:

Camilla: alla deras "badkakor" såsom ginger bread house tar man en bit av och smular sönder i badet, man tar alltså inte hela på en gång :)Då blir det översvämning av alla bubblor.



Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Så härligt!

Frida:

Härlig vardagslyx! :-)

ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!:

Åh vad kul! Vill också ha en sån!! :P

Amanda:

Det är alltid härligt att bada med sånna där! =)

Carro:

Vilken söt badbomb. Önskar jag hade ett badkar!

Kommentera inlägget här: