VIP kväll hos H&M


Nyss hemma från H&M´s VIP kväll på Drottninggatan med en kompis. Det var en riktigt rolig kväll och det enda som var sämre var att det gick så fort tiden därinne den tid som vi fick på oss att kika runt dvs. från kl 19.30 till 21.00. Bilden ovan är tagen precis innan de skulle öppna vid ingången där det inte var någon kö. Coca-cola hade kylvagnar med coca-cola light som vi skulle få under kvällen.

Cupcakes bord med cupcakes från Cupcakes sthlm. De var riktigt goda och var i lagom storlek med jordgubbssmak. Gott att mumsa på sådär till vardags och allt. Duken kommer från H&M´s home kollektion och är riktigt fin.


Frida Fahrman i rött längst upp på bilden berättade om hösttrender och hur man fixar den perfekta basgarderoben.

Jag tog med mig två burkar coca-cola hem som ska in till kylning i kylen nu. Söta de små förpackningarna var.

Jag köpte en tee med sminkmotiv som passar mig bra :) Smink och modeblogg som jag har och allt :)

En trevlig vardagstisdagskväll hade vi! :D
Johanna:

Vad roligt, & snygg tischa!

mia:

Va roligt med VIP-kväll. Avis.

Kommentera inlägget här: