Tutti frutti parfym



Idag blev det en sväng till ÖB där jag fastnade ett tag framför parfymhyllan som de hade. Just den här Star nature parfymen med tutti frutti doft fanns det ingen tester på men förpackningen såg hur lockande ut som helst med motivet med ananas och kokos på. De hade en annan variant också som man kunde dofta på och den doftade supergott men jag slog till på denna. Det är en jättestor förpackningen och priset var 39kr. Det är inte helt fel för en parfym. Jag ska öppna den och testa den imorgon nu ska jag sova. Godnatt! 

Mascaran från Isadora som jag köpte och som kallas för Build-up mascara var väldigt bra och ger fylliga fransar med volym. Det enda som inte var bra var att jag inte får bort all mascara med den rengöringslotionen som jag använder (en riktigt bra från Lancome) så mascaran är nog egentligen vattenfast. Fast det fanns en vattenfast mascara i samma serie. Jag vill inte använda starkare rengöringsprodukter än den jag har till de känsliga ögonen så jag kanske byter till en annan mascara. Men jag tycker ändå att den är bra så den får hänga med ett tag till framöver. 

 
Kommentera inlägget här: