Första advent



Idag är det första advent och första adventsljuset är tänt här hemma. Jag gjorde iordning blockljusstaken igår kväll och jag tycker det blev bra. Jag fick inte plats med mossan men det gör inget, kanske jag kunde ha satt mossa mellan ljusen men jag tycker det blev finast utan. Det har snöat massor inatt och det snöar fortfarande ute i detta nu så man får lite julstämning idag tycker jag allt.

Hoppas ni får en riktigt mysig första advent!

GUESS WHO?!:

- glad första advent :)!

♥ L A I L A ♥:

Hur har du firat advent nu då? =)

lolla:

hoppas du har en fin första advent

ljusen är ju jättefina är siffrorna i betong?

här har vi snickrat i köket hela dagen

kramar lolla

Christin:

Laila: Ja då :)

lolla: Ja de är i betong :) Ha det så bra!

♥ L A I L A ♥:

haha :) Usch det är skitkallt ute :P

Lucke:

Vad fina ljus :P

Madde:

Mysig sida och fina ljus, ljusstaken är från hemtex?

Charlotte:

Ser jättefint ut! Härligt med annorlunda ljusstakar! :)

J✫hanna:

Vilken söt hund du har där uppe i högra hörnet!!

Lik våran hund..!!

Är det en långhårig dvärgtax?

Kram

Emma:

Vad fint! :D

huxuecan:

hund du har där uppe i högra hörnet!!

Lik våran hund..!!

Camilla:

Hej!



Siffrorna, vart köpte du dem?

Svara gärna i min blogg, lätt att jag glömmer bort att kolla här. ;)

Kommentera inlägget här: