Adventspyntat och fina ljusslingor


Puhh! Nu har allt adventspynt kommit på sin plats här hemma, eller i alla fall nästan allt, jag har ett litet projekt på gång med ljusslingan till vänster på bilden ovan också. Jag köpte två olika ljusslingor från Ikea idag som är batteridrivna så man slipper ha ett eluttag nära till hands när de sätts upp. Jag har dekorerat min vita pigtittare med den lilla ljusslingan och det blev fint och gav en bra belysning och sen så kan de tändas och släckas lätt med medföljande behållare där man stoppar två batterier i. Jag pasade på att köpa ett paket med batterier också för det är inge kul om de saknas när man ska börja dekorera. Jag tänkte att jag skulle visa hur det blev här på bloggen imorgon så ni får se.  

Ha en mysig lördagskväll!

Kommentera inlägget här: