Eleven beställning


Idag hämtade jag ut mitt paket från Eleven och i paketet fanns det en hel del smått och gott som jag beställt. Det blev en scrub med doften choklad och mint, en duschkräm med den lockande doften violet cream, en hud smoothie med doft av ananas och en ögonskugga från Lily Lolo. Sen så fick man som vanligt en påse med prover. Duschkrämen med violdoft doftar helt underbart! Det ska bli roligt att prova mineralögonskuggan från Lily Lolo. Jag tänkte rescensera den skuggan sen här på bloggen.

Ha en trevlig söndagskväll på er!

Debbie:

Ja, det är alltid skoj att vinna!! :)



Vilka mysiga saker du beställde! Kul att testa nya saker sådär med nya spännande dofter :)

Christin:

Ser ut som en beställning som jag skulle kunna ha gjort:-) Älskar att man får med en provpåse dessutom.

Emma:

Alltid så spännande att få hem saker man beställt! : - )

Eleven verkar ha vettiga priser & ett bra utbud. Borde kanske kika in deras sida.



KRAMIS

Jenlen:

Alltid kul att få hem paketen man har beställt! Ja fick hem ett paket idag med skor från nelly,hoppas du haft en fin dag..

Kommentera inlägget här: