Parfym + klädstil


Jag är nyfiken på hur Elizabeth Ardens senaste parfym Pretty (finns hos Eleven.se) doftar, någon som vet? I alla fall så tycker jag att flaskan matchar med den fina blusen från Ellos vårkollektion. Jag skulle matcha blusen tillsammans med ett par ljust tvättade caprijeans och ett par fina solglasögon, t.ex dessa fina nedan från H&M som jag kollat in i butik flera gånger nu och sen såklart (om den nu doftar gott vilket jag tror) en sprayning av Ardens parfym Pretty, innan jag ger mig ut i vårsolen (drömma kan man alltid, tills solen dyker upp på rikttigt) :)


Solisar från H&M.

jessi:

Den är säkert så där härligt somrig blommig... Nu är man sugen på mer våriga färger o mönster i kläderna, precis som blusen från Ellos1



Hoppas du får en mysig söndag!

Kommentera inlägget här: