En solig dag på loppis




Idag har jag verkligen hittat mina personliga favoriter på loppis. Jag köpte ett kakfat i två våningar med rosa rosor på och en kaffekopp med fat. Nu blir det många kaffe och kaka bjudningar framöver det är ett som är säkert. Jag har varit ute efter ett fint kakfat och har nu hittat favoriten. Jag trodde inte att det var något speciellt märke på kakfatet heller förrens då jag vände på det och såg att det var ett svensk tillverkat känt porslin och att fatet kostar betydligt mer än vad jag betalade för det. Hela kalaset med kopp och kakfat kostade 50 kr och då prutade jag på kakfatet som egentligen skulle kostat 50 kr men jag köpte det för 30 kr :)

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! Det ska vara något nytt dansprogram på teve ikväll har jag hört, men vet inte vilken kanal det var på men det börjar klockan åtta i alla fall.

Mia:

Jätte fina grejjer ju. Du har då verkligen tur på loppis. Och pruta kan du med. Det vågar aldrig jag göra....hihi... Kakfatet var ju helt klart läckrast. Man kan ju lägga upp frukt på det med...:)

emilia:

fin blogg :)



Va gärna med och svara på dagens fråga i min blogg?

:)

fint kakfat :D

Anna:

Vilket sött kakafat=)

Rebeccas corner:

Åh vad roligt med loppis! Och vilka fina fynd!

jennys musikhörna:

guuud vad fina. vill ha det där kakfatet!!! :D

A:

god middag ^^

Kommentera inlägget här: