Första advent


Vad mysigt det är att vakna och se att solen lyser för fullt och veta att det är första advent. Idag lite senare blir det glögg, lussekatter och pepparkakor (se bilden, så ser de ut). Men först blir det frukost och sen julmarknad! Ska bli mysigt att besöka en julmarknad igen.

Ha en mysig söndag och första advent!

Miia - There´s no place like home:

TACK söta du =)



Vilken fiiin pepparkaka! Vi har också ätit en mysig adventsfrukost här hemma & senare idag ska vi också besöka en julmarknad är det tänkt. Myspys!



Kraaam

Anonym:

ja eller hur, riktigt mysigt:)

hoppas du får en fin första advent:)

alexandra:

Vilken fin pepparkaka. Ha en mysig första advent :)

Christine:

Låter som en mysig första advent! :-) Själv ska jag nog svänga förbi julmarknaden på svenska kyrkan, precis runt hörnet för mig. Kanske få lite glögg och lussebullar, hihi.



Trevlig söndag!

Natalie:

vilken gullig liten blogg du har :)

take care, puss <3

Debbie:

Tänkte också besöka julmarknader idag! Men sen kom jag fram till att det antagligen är så mycket folk, så jag tar de som går under vardagen istället när jag är ledig ;)

Li:

Fin pepparkaka!



Kram

Kommentera inlägget här: