Olja för naglarna med passionsfrukt


Jag har glömt att visa en produkt som jag köpte för en tid sedan. Det är Nubar nagelbandsolja för nagelband och naglarna. Det finns en liten pipett med i paketet som jag använder för att applicera oljan på nagelbanden och en pensel som används för att måla lacket på naglarna. Jag har använt den ett tag nu och tycker att den fungerar bra. Det är alltid en så härlig design på nagelprodukter så ett plus i kanten för den fina flaskan som lyser i orange rosa och roligt att den doftar passionsfrukt! :)

Hoppas att ni alla har det bra såhär i mellandagarna! Jag kanske kikar in här något mer innan nyår men annars så önskar jag er alla ett Gott nytt år!

Anna:

Åh de måste jag testa. Mina naglar blir så torra och jag älskar verkligen passionsfrukt=)

Debbie:

En sån skulle jag behöva nu! Kylan förstör ju fingrarna helt :/

Kommentera inlägget här: