Min nyårsklänning


Nu har jag nyårsklänningen fixad och det känns jätteskönt. Det blir en svart klänning med volang nedtill och svart siden på baksidan och svart chiffong i mitten. Den är v-ringad i urringningen och under ska jag ha ett lila linne med glänsande detaljer, kan visa linnet sen :)

Det ända som saknas nu är ett par fina strumpbyxor till och en fin liten festväska. Ska kolla hemma om jag har nån fin väska innan jag köper en. Skorna har jag klara sen innan och de kommer från Bianco och är ett par snygga skinnskor som jag fått av en kompis.








Josefine, Blåeld:

Vad fin den ser ut! Hoppas att du visar bild på hur den ser ut på också!

Kram!

christin:

Josefine: Tack så mycket!! :) Kram! Ha en bra kväll på dig

Nina:

Svart är en klassiker! Ser jättefin ut.

jessi:

jättefin klänning, du kommmer vara så fin imorgon!



Jag vill önska dig gott nytt år, hoppas du får ett härligt år 2010!



kram

Kommentera inlägget här: